Werkzaam bij een facilitair dienstverlener?

Hoe tevreden en enthousiast jouw klanten, medewerkers en eindgebruikers? Hoe ontwikkel en verbeter je jouw organisatie en vergroot je de toegevoegde waarde van afdelingen en medewerkers zodat klanten graag meer afnemen.

Ik wil inzicht in de beleving van…

…mijn klanten

Hoe tevreden zijn jouw klanten over de facilitaire dienstverlening en bevelen ze je aan bij andere organisaties?

KLANTONDERZOEK

…mijn medewerkers

Een enthousiaste en betrokken medewerker is het beste visitekaartje van je organisatie.

MEDEWERKERSONDERZOEK

…mijn eindgebruikers

Wil je als facilitair dienstverlener écht het verschil maken en je onderscheiden van de markt?

GEBRUIKERSTEVREDENHEIDS-
ONDERZOEK

Deel dit artikel!

Vrijblijvend adviesgesprek, een prijsopgave, of meer informatie?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.



Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Kay

Kay Sijbrandij