Vergroot de toegevoegde waarde van de facilitaire afdeling en je team

Hoe goed ken jij je klanten en sluit de facilitaire dienstverlening aan op de wensen en behoeften van jouw eindgebruikers om ze écht lekker te kunnen laten werken? Hoe ontwikkel en verbeter je jouw facilitaire dienstverlening en vergroot je de toegevoegde waarde van de facilitaire afdeling en je team?

Jouw strategie, ambities en doelen staan centraal

Klaar om de stem van jouw klant een podium te geven en daar bewust op te acteren of handvatten nodig voor het juist wegzetten van een aanbesteding? Integron adviseert je over de juiste methodiek, middelen en frequentie. Met het verkregen inzicht via Infographics, (deel)rapporten en ons online intelligence dashboard (BI), helpen we je het beste uit je facilitaire team, klant en toekomstige leverancier te halen.

Jaarlijks klantonderzoek

(Twee) Jaarlijks
klantonderzoek

Inzicht in wat jouw klanten beleven en verwachten van de facilitaire dienstverlening

lees meer

Imago onderzoek

Imago onderzoek

Is het facilitair bedrijf sterk vertegenwoordigd binnen de organisatie en is het daarmee bekend en zichtbaar?

lees meer

Facility Journey Monitor

Facility Journey Monitor®

Écht acteren op momenten van de waarheid met een unieke tool

lees meer

Klantpanels

Klantpanels

Direct in contact met je klant in groepsverband.

lees meer

NPS onderzoek

Intern stafonderzoek

Inzicht in hoe bijvoorbeeld facilitair, HR en ICT afzonderlijk van elkaar presteren en écht gaan samenwerken

lees meer

Thema onderzoek

Thema onderzoek

Een monitor voor al jouw facilitaire diensten, per thema ingericht

lees meer

Deze organisaties halen
al het beste uit hun klanten

“De meerwaarde die Integron ons biedt, wordt steeds groter, ze kennen ons en onze markten. Ze helpen niet alleen het meten van de klanttevredenheid, maar ook met het verbeteren en zien van kansen in de uitslagen.”

Deel dit artikel!

Vrijblijvend adviesgesprek, een prijsopgave, of meer informatie?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.



Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Kay

Kay Sijbrandij