(twee) Jaarlijks klantonderzoek

Wil je weten wat jouw interne klanten en eindgebruikers van je dienstverlening denken en wat zij écht belangrijk vinden? Met een online klantonderzoek kan je doelgroepgericht en op grote schaal deze waardevolle feedback ophalen. De vragenlijst wordt op maat met je afgestemd, zodat we jouw facilitaire ambities en doelstellingen zo gericht mogelijk kunnen nastreven.

Waarom jaarlijks klantonderzoek?

Inzicht in de tevredenheid en verwachtingen van jouw interne klanten en eindgebruikers.

Inzicht in de NPS; hoe enthousiast zijn jouw klanten over de dienstverlening van het facilitair bedrijf?

Inzicht in het imago en de zichtbaarheid en bekendheid van het facilitair bedrijf binnen de organisatie.

Wat gaan we doen?

Jaarlijks klantonderzoek is…

  • Online en kwantitatief

  • Een uitgebreide vragenlijst, afgestemd op jouw wensen en behoeften

  • Flexibel (in frequentie en formaat)

  • Te combineren met andere onderzoeksvormen, zoals klantpanels, themametingen of continue metingen

  • Te benchmarken met andere organisaties uit jouw branche

Deel dit artikel!

Vrijblijvend adviesgesprek, een prijsopgave, of meer informatie?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.



Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Kay

Kay Sijbrandij