Kennis en klantverhalen
We delen graag onze kennis en het laatste nieuws over onszelf of op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Laat je inspireren!
Nieuwsberichten
Wat wij en onze klanten zoal meemaken
Frequenter luisteren naar eindgebruiker biedt kansen in veranderende facilitaire markt
Hybride werken is de nieuwe norm. De stem van de facilitair eindgebruiker wordt daarbij steeds belangrijker! CX en GX consultant Kay Sijbrandij legt uit hoe je daarop inspeelt.
Facilitair dienstverleners nauwelijks aanbevolen door klanten
De NPS en tevredenheid over facilitair dienstverleners is gedaald in 2020, terwijl ze nu juist zo belangrijk zijn. Een en ander blijkt uit het benchmark rapport van Integron: Facility Beleving in Nederland 2020.
Met deze 3 tips maak je met gastvrijheid het verschil in de facilitaire dienstverlening
Gastvrijheid werkt pas echt als de basis op orde is en facilitair medewerkers in staat gesteld worden zonder overbodige frustraties gastvrij te zijn. Heb je als facilitair verantwoordelijke de basis op orde?
Hogeschool Windesheim zet in op samenwerking voor beste tevredenheid facilitaire dienstverlening
"Na een verkennend gesprek en een presentatie tijdens ons ketenoverleg waar al onze leveranciers bij aanwezig waren, bleek dat Integron exact begreep voor welke uitdagingen wij staan"
Veiligheidsonderzoek toont aan dat Hogeschool Rotterdam op de goede weg is
“De mensen die wij opleiden om een goede toekomst voor ons allemaal mogelijk te maken, verdienen de beste onderwijskansen.” Paul Goossens, Manager Integrale Veiligheid bij Hogeschool Rotterdam, over hoe veiligheidsonderzoek de handvatten bezorgt om de veiligheidsbeleving binnen de Hogeschool gericht verhogen.
Structureel inzicht in facilitaire performance voor Martini Ziekenhuis
DA'S het Facilitair Bedrijf: Deskundig, Aandacht en Service. Lees hier hoe het Martini ziekenhuis structureel de interne klantbeleving meet als onderdeel van deze strategische ambitie.