Van gepersonaliseerde dashboards, naar resultaten in geanimeerde infographics.
Integron Tech update november 2018
Al 25 jaar werkt Integron aan het verbeteren van de klant- en medewerkerbeleving bij onze opdrachtgevers. In toenemende mate speelt technologie hierin een rol. Wij geloven in een on- en offline ondersteuning van onze opdrachtgevers die ervoor zorgen dat zij het beste uit hun klanten en medewerkers halen!
In deze update neemt Egbert Engelfriet, Managing Director en verantwoordelijke voor Technologie & Innovatie binnen Integron, u mee in wat Integron doet om de online ondersteuning verder te verbeteren.
“De afgelopen jaren hebben wij veel geïnvesteerd in de ontwikkeling van onze technologie. De markt van onderzoek verandert sterk en technologie speelt een nog prominentere rol. De ontwikkelingen volgen elkaar razendsnel op. Niet alleen worden er nieuwe manieren gevonden om feedback op te halen, ook de manier waarop onderzoeken worden geanalyseerd en gepresenteerd is in ontwikkeling.”
Persoonlijke dashboards in nieuwe grafische stijl
De belangrijkste ontwikkeling is gedaan binnen ons platform Customer Heartbeat. Ons platform is vernieuwd qua look en feel, maar is ook flexibel in te richten per klant. Volgorde van weergave, keuze van wat relevant is en het werken met doelstellingen behoren nu tot de functionaliteiten. Deze “gepersonaliseerde dashboards” kunnen bij onze opdrachtgevers op maat worden gemaakt zodat de juiste informatie bij de juiste mensen belandt. Deze gepersonaliseerde dashboards noemen we ook wel ‘role-based dahboards’. Op basis van je functie en verantwoordelijkheden krijg je alleen de inzichten die er toe doen voor jou. Denk daarbij aan de bekende strategische, tactische en operationele functies binnen je organisatie. Met name met continu onderzoek is dit een cruciale ontwikkeling om continu te werken aan het verbeteren van de facility-, klant- en werkbeleving.
Naast infographics nu ook motion graphics
Integron speelt in op deze trends. Dat niet alleen. Integron wil ook vernieuwend zijn als het gaat om het verzamelen van de feedback en het presenteren van de data. In 2018 zijn we bijvoorbeeld naast onze infographics gestart met “video” om onderzoeksresultaten aantrekkelijk te presenteren. Sterker, bewegend beeld brengt niet alleen de resultaten van een onderzoek tot leven, maar zorgt ook voor meer beweging in organisaties om met het onderzoek aan de slag te gaan. Om medewerkers en klanten extra te motiveren om mee te doen met een onderzoek is het ook mogelijk een aankondigingsvideo in te zetten.
Met ons platform wordt het voor onze klanten nu makkelijker om ook offline aan de slag te gaan en zijn er geen ingewikkelde analyses nodig. De integratie van “video’s” in het platform zorgt er ook voor dat de gebruiker ook op een moderne manier wordt geïnformeerd of getraind aan de hand van de resultaten van een onderzoek.