Gebruikerstevredenheids-
onderzoek (GTO)

Wil je als facilitair dienstverlener écht het verschil maken en je onderscheiden van de markt? Onafhankelijk onderzoek onder de eindgebruiker van jouw dienst of product geeft je niet alleen inzicht in de overeengekomen KPI’s en performance, maar geeft je als facilitair dienstverlener ook het vermogen om te acteren op de stem van de gebruiker. Onafhankelijk, flexibel en vooral makkelijk

Waarom Gebruikerstevredenheidsonderzoek?

Inzicht in de overeengekomen KPI’s en performance

Acteren op de stem van de gebruiker

Het creëren van een unieke klantrelatie

Wat gaan we doen?

Gebruikers-
tevredenheidsonderzoek is…

  • Online en kwantitatief

  • Een beknopte vragenlijst afgestemd op jouw wensen en behoeften

  • Flexibel (in frequentie en formaat)

  • Te combineren met andere onderzoeksvormen, zoals panels of klantonderzoek

  • Aan te vullen met kwalitatief onderzoek

Deel dit artikel!

Vrijblijvend adviesgesprek, een prijsopgave, of meer informatie?

Vraag gratis advies of informatie aan via onderstaand formulier.



Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Kay

Kay Sijbrandij