Vergroot de toegevoegde waarde van de facilitaire afdeling en je team
Hoe goed ken jij je klanten en sluit de facilitaire dienstverlening aan op de wensen en behoeften van jouw eindgebruikers om ze écht lekker te kunnen laten werken? Hoe ontwikkel en verbeter je jouw facilitaire dienstverlening en vergroot je de toegevoegde waarde van de facilitaire afdeling en je team?
Jouw strategie, ambities en doelen staan centraal
Klaar om de stem van jouw klant een podium te geven en daar bewust op te acteren of handvatten nodig voor het juist wegzetten van een aanbesteding? Integron adviseert je over de juiste methodiek, middelen en frequentie. Met het verkregen inzicht via Infographics, (deel)rapporten en ons online intelligence dashboard (BI), helpen we je het beste uit je facilitaire team, klant en toekomstige leverancier te halen.
Deze organisaties halen
al het beste uit hun klanten
“De meerwaarde die Integron ons biedt, wordt steeds groter, ze kennen ons en onze markten. Ze helpen niet alleen het meten van de klanttevredenheid, maar ook met het verbeteren en zien van kansen in de uitslagen.”